tirsdag 23. juni 2009

Tell me I'm frozen, but what can I do?

Tittei : D

Ok, litt oppdatering. Jeg kjeder meg og går på sommerskolen... Boooring! Men, vi får skrive mye da, så litt gøy er det jo.
Jeg har lastet ned en hel masse musikk, så nå hører jeg på Demi Lovato's Here We Go Again, Demi Lovato & Selena Gomez's One and the Same, og Jonas Brothers' Lines, Vines & Trying Times.

Jeg synger, forbereder meg til Britney Spears konsert den 11. Juli og klekker ut noen ideer til en såpeserie parodi jeg skal lage med Sindre, Caroline og Hannah.
Også har jeg funnet ut at vokalisten i Within Temptations (litt som Evanescence, men mer opera aktig) er driiiiiiiitpeeeen!

Sharon Den Adel-vokalist Within Temptation

Og nå skal jeg stikke å se N.C.I.S på TV3 før jeg går og legger meg : D



Pauley Perrette-Abby Scutio i N.C.I.S

Dessuten har jeg vært og sett MetroStation på VG Lista på fredan', de var driiitflinke live!

Follow Me On Twitter: www.twitter.com/MizzKatastrojka

Også har jeg skrevet mye på Fan-Fictionen min : D Jeg har 3 historier under arbeid, det er;
You Are My Sweetest Downfall (Etter Regina Spektor låta "Samson")
Fly On the Wall (Etter t.A.T.u låta "Fly On the Wall")
High Heels, Red Dress (Etter Jonas Brothers låta "Burnin' Up")

Alle sammen er kewle historier....xD

Menne, nå stikker jeg ; D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar